Voorbeelden van de viermatenfrasering A, B en C met variaties bij de groove "Tango", uitgeschreven voor jouw instrument. Als het te hoog of te laag ligt op je instrument mag je het natuurlijk een octaaf hoger of lager spelen ("octaveren"). Het gaat om het idee hoe je het basisritme aan kunt passen aan de groove van de begeleiding.
Voorbeelden van de viermatenfrasering A, B en C met variaties bij de groove "Tango", uitgeschreven voor jouw instrument. Als het te hoog of te laag ligt op je instrument mag je het natuurlijk een octaaf hoger of lager spelen ("octaveren"). Het gaat om het idee hoe je het basisritme aan kunt passen aan de groove van de begeleiding.
Voorbeelden van de viermatenfrasering A, B en C met variaties bij de groove "Tango", uitgeschreven voor jouw instrument. Als het te hoog of te laag ligt op je instrument mag je het natuurlijk een octaaf hoger of lager spelen ("octaveren"). Het gaat om het idee hoe je het basisritme aan kunt passen aan de groove van de begeleiding.
Voorbeelden van de viermatenfrasering A, B en C met variaties bij de groove "Tango", uitgeschreven voor jouw instrument. Als het te hoog of te laag ligt op je instrument mag je het natuurlijk een octaaf hoger of lager spelen ("octaveren"). Het gaat om het idee hoe je het basisritme aan kunt passen aan de groove van de begeleiding.
Voorbeelden van de viermatenfrasering A, B en C met variaties bij de groove "Tango", uitgeschreven voor jouw instrument. Als het te hoog of te laag ligt op je instrument mag je het natuurlijk een octaaf hoger of lager spelen ("octaveren"). Het gaat om het idee hoe je het basisritme aan kunt passen aan de groove van de begeleiding.